21 marca 2013

sooooo happy !






ahhh ! Nawet ten śnieg ( albo już ta ciapa ) mi nie przeszkadza, nawet moje zdrowie które nigdy tak nie szwankowało. Choć chętnie wróciłabym do pogody ze zdjęć ( taaak, wieeem, stare są ). Po weekendzie będę nowe :) Piękny tydzień, jutro piękny piątek bo tylko 4 lekcje i weekend ! ♥ Nie wiem czy wspominałam już ale znów wróciłam do technikum ( taaaak, ta blondynka ze zdjęć będzie informatykiem ! ). Znów ostatnio myślałam nad ostateczną zmianą bloga, od jakiegoś czasu zabieram się za pozbywanie reszty blogów, narazie z bólem w sercu pozbyłam się 2óch, więc jeszcze jakieś 3-4 zostały. Módlmy się o pogode w sobote ! :)

13 komentarzy:

  1. Przepiękne te zdjęcia i nardzo miły akcent powrotu do ciepłych dni.
    Módlmy się o pogodę na wszystkie dni od DZIS.! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie cos xp to gdzie tym razem bedziesz sie wyginac przed aparatem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Opolu będę się "wyginać" :D

      Usuń
    2. Popatrz popatrz, ile zalotników :D:D

      Usuń
    3. Chyba podglądaczy ;d

      Usuń
    4. Niech Ci będzie, ale tylko dzisiaj :) Te Twoje wdzięki podziwiają :P

      Usuń
    5. Tak, tylko dziś tak wyglądam :)

      Usuń
    6. Ja tego nie powiedziałem :)

      Usuń
    7. Codziennie ta kobietka jest piekna xd chyba jutro sie przejde po opolu zeby cie zobaczyc XD

      Usuń
    8. Dzisiaj Ci ustępuje :) A reszta swoją drogą :P

      Usuń
  3. Buuuuuuuuuu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sesja. Fajnie patrzeć na piękną dziewczynę przed obiektywem (:

    OdpowiedzUsuń